BIO

Oct 6, 2010

the one i love

yup. Ya la yg aku mau tulis kat blog ku. Sesuai ngan title. THE ONE I LOVE.. Apa yg ku mau tulis pn ku xtauk sbnarny. Bukan apa, aku xtau la knapa diorg xpcya ngan ku. Aku sdar diri ku sapa b4 tok. Kalau di ikut kan, kalau ada 10 org manusia, bukan 10 org tue akan suka kita. Mayb ada sorang yg akan benci dgn aku. Betul tak?
Semua manusia ada hati dan perasaan. Mulut ckp syg, tapi hati sapa la tau kn. Bak kata pepatah, rambt sama htam, hati manusia Tuhan jak yg tau.
Hari ini sayang2, esok lusa pulak merajuk n pujuk, bila dh lama2 nanti mula la perang teluk..
Memang kita tahu, kita telah d ajar dari kecik spya jgn mudah pcya dgn org lain. Even d sekolah pn, cikgu ada jg nasihat bnda yg sama. Kat mana2 pn sama jgk. Tapi, bila melibtkn hati dan perasaan, kpercyan akan d adili semula. Xtau yg mana betul dan yg mana salah..
Contoh ny, ada seorang kawan saya, bru je bkenalan dgn seorang perempuan. Belum la4 mengenal hati budi masing2, esok hari da dgr berita diorg couple... Adakah couple keranasaling menyintai atau skadar buang boring?

1 comment:

  1. yalah tek. senang tuk d ucapkan i love u. p mok maksudkan and serahkan sepenuh kprcayaan ya susah. Rasa nya ada. tapi ketakutan and keraguan ya tetap ada. cinta memang cinta. tapi bleh ka cinta itu di jaga dgn btol? renung2 kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...